ABO-ICTABO-ICT

Laat ons de touwtjes in handen nemen

Middels het remotebeheer kunnen wij, zonder fysiek op locatie aanwezig te zijn, uw computer overnemen. Zo kunnen we snel inhaken of meekijken in geval van calamiteiten. Ook het preventief onderhoud is hiermee binnen handbereik. Met het werkplekbeheer verzorgen wij uw werkplek en dragen we zorg voor een hoge beschikbaarheid en een veilige werkplek.

Besturingssysteem onafhankelijk

Windows of Apple, wij hebben specialisten voor ieder van deze besturingssystemen. In het bedrijfsleven komt het vaker voor dat de twee besturingssystemen naast elkaar gebruikt worden, dit levert geen belemmering op voor het onderhoud en support.

Wat krijgt u?

Uw pc wordt voorzien van een klein softwarepakket waarmee we deze kunnen bedienen op afstand. Ook krijgt u de cloud virusscanner geinstalleerd.

 
 

Updates

Het up-to-date houden van uw pc is van groot belang. De “maker” van het besturingssysteem blijft zijn systeem bijwerken en vernieuwen, de veiligheid wordt opgeschroefd, eventuele lekken worden gedicht etc.. Wij zorgen ervoor dat uw pc voorzien wordt van deze updates en fixes.

 

Virusscan

De cloud-versie van de Symantec virusscanner onder ons beheer voorziet u van de adequate reactie bij een infectie of aanval van buitenaf. Indien deze cloud virusscanner iets verdachts op uw pc ontdekt worden wij hiervan direct op de hoogte gesteld en kunnen we snel schakelen.

Veiligheid via de cloud

Veilig werken op uw computer is een hoeksteen. Medewerkers binnen uw organisatie hebben het internet nodig voor downloads, uploads, emails. Simpelweg: het uitwisselen van informatie. Belangrijke informatie delen moet zo veilig mogelijk gebeuren. Als partner van Symantec bieden wij “cloud hosted” antivirus. Dankzij deze “managed antivirus” monitoren wij de status van uw virusscanner. Afhankelijk van de ernst van de situatie wordt er actie ondernomen om ervoor te zorgen dat u veilig kunt blijven werken.

Symantec Endpoint Protection

– Netwerk: Stopt malware middels een protocol bewuste IPS en browser beveiliging.

– Bestand: Zoekt, vind en ellimineert malware op het systeem ter beveiliging tegen virussen, wormen, Trojans, spyware, bots en root kits.

– Reputatie: Alleen Symantec Insight gebruikt de collectieve kennis van 200+ milioen systemen en meer dan 3.1 miljard bestanden om onbekende en nieuwe malware te blokkeren.

– Gedrag: De SONAR monitor herkend bijna 1400 unieke gedragspatronen, hiermee wordt een potentieel gevaarlijk programma uitgeschakeld voordat deze schade kan aanrichten.

– Reparatie: Automatische verwijdering van malware en het bieden van krachtige tools zoals Symantec Power Eraser voor het verwijderen van hardnekkige malware.

 
 
 

Installaties

U wilt een nieuwe applicatie installeren maar dit wil niet direct lukken. Op afstand kunnen wij assistentie bieden bij het installeren van de nieuwe software.

Hulp op afstand

Remote ondersteuning door ABO ICT BV. Klik aan de linker zijde van de website op het rode tabje “ondersteuning”. Er wordt nu een hulpprogramma gedownload (teamviewer client) wat u dient uit te voeren op uw PC. Als u dit heeft gedaan verschijnt er een scherm met uw ID en uw wachtwoord. Dit dient u door te geven aan de support medewerker van ABO ICT BV. Als de sessie wordt beëindigd, wordt ook het zo juist geïnstalleerde programma weer van uw PC verwijderd.

Remote ondersteuning

Voor hulp bij lastig uit te leggen projecten, is het fijn dat er iemand met u mee kan kijken (en denken).

Bel voor remote ondersteuning met de helpdesk

0413-440300

 

Ondersteuning

Wilt u professionele ondersteuning en assistentie? Dankzij deze directe manier van ondersteunen voorkomen we al snel “eigen experimenten”.

 

 

Zo Simpel Kan Het Zijn!

Interesse en/of een vraag? Bel ons vandaag nog. Wij helpen u graag met uw ICT-problemen.


Servicedesk

Indien u een probleem heeft, bel dan direct met één van onze servicedeskmedewerkers. Deze inventariseert het probleem en zorgt dat u binnen de overeengekomen responstijd wordt teruggebeld door een van onze service-engineers. De servicedesk is op werkdagen te bereiken van 8.30 uur tot 17.00 uur. Voor storingen buiten kantoortijd kunt u bellen met het storingsnummer. 0413-440304

Maandag - Vrijdag

8:00-17:00

Ondersteuning