ABO-ICTABO-ICT

Wij zorgen voor uw telefonie!

Voor alle organisaties, groot of klein, bieden wij maatwerk-oplossingen. Het uitgangspunt daarbij is de huidige situatie, en waar u naar toe wilt. Meer mogelijkheden, lagere kosten? Het kan allemaal!

VoIP

VoIP is gebaseerd op open-standaarden. Dit bied de mogelijkheid om de nieuwste technologie toe te passen en in te spelen op de veranderende behoeftes.

Naast VoIP-abbonementen en telefoonnummers kunt u bij ons terecht voor een snelle en betrouwbare internetverbinding. Ook voor alle benodigde VoIP-apparatuur, zoals IP-telefoontoestellen, -intercom en headsets kunt u bij ABO ICT terecht.

SIP-Trunk

Een SIP-trunk is vergelijkbaar met een traditionele telefoonlijn. De SIP-trunk vervangt uw telefoon- of ISDN-lijn voor een VoIP-aansluiting zodat u flink kunt besparen op uw gesprekskosten.

 
 

IP Telefonie

Bij IP-telefonie, Voice over IP of VoIP wordt het internet of een ander IP-netwerk gebruikt om spraak te transporteren. Hierdoor wordt telefonie mogelijk op datanetwerken en ontstaat de mogelijkheid om de voorheen traditioneel gescheiden werelden van spraak en data samen te voegen. Hierdoor is nog slechts één infrastructuur nodig en kunnen bovendien nieuwe producten en diensten worden ontwikkeld. Het werken met op VoIP gebaseerde telefooncentrales is binnen bedrijven inmiddels gemeengoed geworden. De term “VoIP” wordt vaak verkeerd gebruikt om naar de eigenlijke overdracht van geluid te wijzen in plaats van naar het protocol ervan.

VoIP is niet hetzelfde als VoDSL. Bij VoDSL wordt een virtueel circuit over een ADSL-lijn geconfigureerd zonder gebruik te maken van het internet protocol TCP/IP.

Voordelen

– Infrastructuur is reeds aanwezig.

– Bespaar gemiddeld 30% op uw gesprekskosten.

– Profesionele, zakelijke VoIP-oplossingen.

Toepassing

Omdat de dienst gebaseerd is op voice over IP, is uw oplossing veel flexibeler en schaalbaarder en hoeft u niet langer te investeren in fysieke telefooncentrales.

 

Eigen lijn telefooncentrales en IP toestellen

ABO ICT BV heeft een eigen lijn telefooncentrales en IP-toestellen. Zij heeft in Grandstream een partner gevonden, die degelijke, zakelijke toestellen op de markt brengen, die zeer gebruiksvriendelijk zijn. Of het nu gaat om een los staand toestel of om een hele centrale met verschillende toestellen en/of headsets.

 

 

Zo Simpel Kan Het Zijn!

Interesse en/of een vraag? Bel ons vandaag nog. Wij helpen u graag met uw ICT-problemen.


Servicedesk

Indien u een probleem heeft, bel dan direct met één van onze servicedeskmedewerkers. Deze inventariseert het probleem en zorgt dat u binnen de overeengekomen responstijd wordt teruggebeld door een van onze service-engineers. De servicedesk is op werkdagen te bereiken van 8.30 uur tot 17.00 uur. Voor storingen buiten kantoortijd kunt u bellen met het storingsnummer. 0413-440304

Maandag - Vrijdag

8:00-17:00

Ondersteuning